hyunlixcistay

niye herkesin tek derdi benim aq

attackonantiarmin

herkesin derdi nurseli
Reply

hyunlixcistay

ulan noluyor bana ben ayt fizik sevmeye mi basliyorum?!?.. delirdim mi yoksa kafayi mi yiyorum yoksa gecen seneden kalma manifestlerim mi tuttu... allah allah... acayip elektromanyetik induksiyon cozesim var su an... iyi hissetmiyorum

hyunlixcistay

update 2026 nisan: AYT FIZIK KORKUNC BI SEY DAHA DA BETER NEFRET EDIYORUM ARTIK KAHROL FIZIK LANET OLSUN
Reply

hyunlixcistay

@attackonantiarmin  ohm ohm... ozdebir ayt ilk aytm olur kendisi ve 65 net efenim... saygilarimla guzel hanimefendi
Reply

attackonantiarmin

ayt fizikten bahsederek beni etkilemeye calısıyprsun ben anladim
Reply