@ Laedrii Burada olmana sevindim. Sorularıma geçsem iyi olur. Aynı şey Kutay'ın başına gelseydi ne olurdu? Yeni diyelim ki Kutay kanserdi ve Lidya'ya İzmarit olarak açılan oydu. Ve ya, şöyle bir opsiyon daha var ki her şey bu işleyişle gitseydi (Ama İzmarit kanser değil, tamamen keyfen açılmış Kutay'a) ama sonda kansere yakalanıp ölen Kutay olmuş. O zaman İzmarit ne yapardı? Ve ya kitabın senin zihninde bir umut bile mutlu sonla bitme ihtimali var mıydı?