cemalatifoglu

BAÇ YENİ BÖLÜM GELDİ!!!

m19152616

@ cemalatifoglu   harika bir bölüm olmuş her zmn ki gibi süpersin 
Reply

sev_2919

@ cemalatifoglu  çok güzeldi çok okumamak haksızlık olurdu,bayıldım ötesi 
Reply

Laedrii

Hey, burada mısın? Sorum varda.

kibritcizgisi

@ Laedrii  ay sonunda benim düşündüğümü düşenen biri
Reply

Laedrii

@ Laedrii  Burada olmana sevindim. Sorularıma geçsem iyi olur. Aynı şey Kutay'ın başına gelseydi ne olurdu? Yeni diyelim ki Kutay kanserdi ve Lidya'ya İzmarit olarak açılan oydu. Ve ya, şöyle bir opsiyon daha var ki her şey bu işleyişle gitseydi (Ama İzmarit kanser değil, tamamen keyfen açılmış Kutay'a) ama sonda kansere yakalanıp ölen Kutay olmuş. O zaman İzmarit ne yapardı? Ve ya kitabın senin zihninde bir umut bile mutlu sonla bitme ihtimali var mıydı?
Reply

SeherKibarolu

"Bizi ayıran çizgi" adlı hikâyenizi kelimelere bile dökemem çok beğendim.Bu kitabın devamı gelmesi lazım.Her satırında ince bir düşünce gerektiriyor ve gerçekten bir hikaye beni bu denli sarıyor.Devamında ve sonunda neler olacak diye düşünüyorum.
          Yeni bölüm yayımlayabilir misiniz?

SeherKibarolu

@ SeherKibarolu  geri dönüş yaptığınız için teşekkür ederim ☺️ Olsun ben 5 Hazirana kadar da bekletim.İşlerin için Allah kolaylık versin 
Reply

cemalatifoglu

@SeherKibarolu Merhaba, çok teşekkür ederim güzel yorumun için Seher. Kitap devam edecek. Sadece şu an mezuniyet dönemim olduğu için 5 Haziran'a kadar finallerimle ilgileniyorum, bitirme projem ve jürim var. 5 Haziran'dan sonra her hafta yeni bölüm yayınlamaya devam edeceğim.
Reply

m19152616

Yeni bölüm mü gelmedi yoksa bana mı hala düşmedi anlamadım gitti 

m19152616

@ m19152616  zor olmalı, bolca kolaylık diliyorum çok güzel bir mezuniyet geçirirsin umarım. Kendine çok dikkat et malum buralar sensiz, bölümlerinsiz çok sıkıcı
Reply

cemalatifoglu

@m19152616 2 hafta yeni bölüm atamayacağım mezun olacağım için bitirme projem ve jürimle ilgileniyorum. Sonrasında her hafta düzenli bir şekilde gelmeye devam edecek.
Reply